مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-19سياسي

تجدید پیمان ملت با رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در خلق حماسه سیاسی آن را تجدید پیمان با مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بیان کرد.

- با تقدیر از ملت حماسه ساز ایران اسلامی در خلق این شکوه بی نظیر سیاسی، گفت: این حماسه بی نظیر ملت بصیر ایران اسلامی تجدید عهدی بود به فرامین رهبری معظم انقلاب در گام تمدن سازی ایران اسلامی و در تاریخ ماندگار شد.

وی با تقدیر و تشکر از ملت حماسه ساز ایران اسلامی و با تبریک به رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) و منتخب مردم، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، اظهار داشت: ملت حماسه ساز ایران اسلامی در تمامی این سال های بعد از انقلاب، همواره ثابت کردند پای آرمان های متعالی انقلاب، امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) ایستاده اند و اینگونه نقش آفرینی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، افزود: این ملت قهرمان در بیش از 42 سال از عمر انقلاب ثابت کردند که تمام معادلات جهانی را تغییر خواهند داد و این مشارکت بی نظیر و انتخاب اصلح به تعبیر رهبری معظم انقلاب برای کشور و مردم بزرگ ایران اسلامی قطعاً برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید پیمان ملت با رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی

تجدید پیمان ملت با رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی