مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-19بين الملل

رییس حشد شعبی: هر کشوری ما را شبه نظامی بخواند، نمی تواند با عراق همکاری کند


رییس حشد شعبی عراق ضمن مخالفت با شبه نظامی خواندن نیروهای حشد، تاکید کرد: هر کشوری که نیروهای حشد شعبی را شبه نظامی می خواند، نمی تواند با عراق روابط همکاری داشته باشد.

- رییس حشد شعبی: هر کشوری ما را "شبه نظامی" بخواند، نمی تواند با عراق همکاری کند رییس حشد شعبی عراق ضمن مخالفت با "شبه نظامی" خواندن نیروهای حشد، تاکید کرد: هر کشوری که نیروهای حشد شعبی را "شبه نظامی" می خواند، نمی تواند با عراق روابط همکاری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز عراق، فالح الفیاض، رییس هیات حشد شعبی عراق در مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد تاسیس حشد شعبی با تاکید بر اینکه حشد شعبی و سایر دستگاه های امنیتی عراق حامیان وحدت عراق و حامیان حاکمیت آن هستند، اظهار کرد: مرجعیت عالی قدر عراق نقشه راهی را برای وضعیت عراق و روند تاسیس حشد شعبی تعیین کرد.

الفیاض ضمن اعلام مخالفت خود با شبه نظامی خواندن نیروهای حشد شعبی بر لزوم بقای این تشکیلات مسلح در عراق تاکید کرد و گفت: حشد شعبی توانست میان گروه های اهل سنت و شیعه عراق همبستگی ایجاد کند و این یک دستاورد بزرگ برای عراق است.

او در ادامه گفت: اقتدار کشور عراق از جمله مسایلی است که ما به شکل گسترده ای به آن توجه داریم و این حشد شعبی است که از اقتدار کشور و دولت حفاظت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حشد شعبی: هر کشوری ما را شبه نظامی بخواند، نمی تواند با عراق همکاری کند

رییس حشد شعبی: هر کشوری ما را شبه نظامی بخواند، نمی تواند با عراق همکاری کند