مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-19سياسي

آیت الله رییسی به تناقض فقر و نفت در خوزستان خاتمه دهد


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رییسی نگاه ویژه ای به خوزستان داشته باشد و به تناقض فقر و نفت در خوزستان خاتمه دهد.

- ، آیت الله عباس کعبی به مناسب حضور پرشور مردم ایران در عرصه انتخابات 1400 بیانیه ای را صادر کرد؛ در این بیانیه آمده است: صلوات و سلام بر امام راحل و رهبر حکیم و مجاهد و فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای والا مرتبه اسلام و انقلاب و سپاس بی کران به درگاه خدای قادر متعال که بر ملت صبار و شکور ایران اسلامی منت نهاد و سلاله ای پاک از عترت زهرای اطهر صلوات الله علیها را با رأی قاطع و چشمگیر خود به ریاست جمهوری ایران اسلامی برگزیدید .

در این بیانیه نیز ویژگی های رییسی بیان شده است: آیت الله ابراهیم رییسی به حمد الله از شخصیت های طراز انقلاب اسلامی و مدیر و مدبر و کارآمد و پرتوان و با نشاط و انگیزه و تجربه و عدالت گرا و ضد فساد و مردم گرا و دردمند و دردشناس است که با برنامه تحولی و کارنامه درخشان و هم افزایی با مدیران طراز جبهه انقلاب می تواند دولتی مقتدر و کارآمد و مردمی برای ساخت ایرانی قوی شکل دهد اینک نسیم دولت انقلابی با جهادی بزرگ برای جهش ایران وزیدن گرفته است .

همچنین در این بیانیه ضمن تبریک به رییسی تأکید شده است: اینجانب با تبریک این انتخاب شایسته به رییس جمهور منتخب ملت ایران و تشکر از هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی به تناقض فقر و نفت در خوزستان خاتمه دهد

آیت الله رییسی به تناقض فقر و نفت در خوزستان خاتمه دهد