مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-19سياسي

اشاعه فرهنگ رضوی از دریچه کارهای هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارد


ایرانمنش، با اشاره به اهمیت تبلور سیره اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) در سطح کارهای مختلف هنری اظهار کرد: اشاعه فرهنگ رضوی از گذرگاه کارهای هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارد.

- ایرانمنش، با اشاره به اهمیت تبلور سیره اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) در سطح کارهای مختلف هنری اظهار کرد: اشاعه فرهنگ رضوی از گذرگاه کارهای هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا ایرانمنش در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با بیان اینکه متولیان گرامیداشت دهه کرامت با برگزاری برنامه های مختف با محور ولادت امام رضا( ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) در جامعه فرهنگ سازی می کنند، اظهار کرد: معرفی امام رضا(ع) در قالب های هنری و مذهبی اهمیت و تاثیر فراوانی در اشاعه فرهنگ رضوی داشته است.

این بازیگر گفت: مسجد محل جماعت مومنین است، مسجد یعنی مشارکت اما امیدوارم که حمایت بیشتری از مساجد و کانون های مساجد نسبت به برگزاری این ایام شود چراکه دهه کرامت، دهه گرامیداشت هر چه بیشتر سیره رضوی است، دهه اشاعه بیشتر آداب و سیره امام رضا (ع) است پس باید بیش از پیش در این ایام کرامت به ویژه در راستای حمایت از نیازمندان تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاعه فرهنگ رضوی از دریچه کارهای هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارد

اشاعه فرهنگ رضوی از دریچه کارهای هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارد