مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-19سياسي

بیش از 95 هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده اند


استاندار همدان با بیان اینکه همدان یکی از استان های موفق کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا بوده است گفت: بیش از 95 هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش در راستای حفظ سلامت مردم و فراهم کردن پروتکل های بهداشتی اندیشیدند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

استاندار همدان افزود: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای تمدید مهلت انتخابات از ساعت 12:00 تا 2:30 بامداد نیز، در شرایط کرونایی، کمک شایانی در راستای حفظ سلامت مردم بود.

وی با بیان اینکه با همراهی و همکاری مردم، تلاش کادر بهداشت و درمان و ستاد استانی و شهرستانی روند شیوع کرونا در استان کاهش است گفت: در ایام انتخابات سعی شد توجه جدی به سلامت مردم شود.

شاهرخی در ادامه سخنانش همدان را یکی از استان های موفق  کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا عنوان کرد و با بیان اینکه شهرستان های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودرآهنگ در وضعیت زرد قرار دارند تأکید کرد: همدان، ملایر، بهار و تویسرکان نهاوند در وضعیت نارنجی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده اند

بیش از 95 هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده اند