مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-19سياسي

آغاز فصلی جدید در مدیریت کشور با رویکردی از جنس وصل


امروز انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری از مسیر رقابت میان نامزدها با اعلام نتایج و مشخص شدن کاندیدای پیروز به پایان رسیده و لازم است همه گروه های سیاسی بر اساس اصول مشترکی که به آن پایبند هستند برای شتاب دادن به مسیر حل و رفع مشکلات موجود با حفظ اختلاف سلیقه .

- امروز انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری از مسیر رقابت میان نامزدها با اعلام نتایج و مشخص شدن کاندیدای پیروز به پایان رسیده و لازم است همه گروه های سیاسی بر اساس اصول مشترکی که به آن پایبند هستند برای شتاب دادن به مسیر حل و رفع مشکلات موجود با حفظ اختلاف سلیقه ها در کنار هم قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در یکی از پیچیده ترین مقاطع تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روز گذشته با حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق های رای به انجام رسید و جهش سرافرازانه دیگری را در ابعاد سیاسی و اجتماعی برای نظام مردم سالار ایران رقم زد.

این حماسه بزرگ در حالی شکل گرفت که حلقه خبیث دشمنان ملت ایران اعم از معاندین و منافقین و ائتلاف غربی، عربی، صهیونیستی از ماه ها پیش پروژه تحریم انتخابات را کلید زده و از هر دستاویزی برای پمپاژ یاس و ناامیدی بین مردم بهره می بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصلی جدید در مدیریت کشور با رویکردی از جنس وصل

آغاز فصلی جدید در مدیریت کشور با رویکردی از جنس وصل