مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-19ورزشي

اختصاص 3 سهمیه پارالمپیک زمستانی به ایران


رییس انجمن پارااسکی از اختصاص سه سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 چین به ایران از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک خبر داد.

- رییس انجمن پارااسکی از اختصاص سه سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 چین به ایران از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک خبر داد.

عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات بین المللی اسکی معلولان در رشته های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی سال گذشته به میزبانی ایران، از سوی IPC (کمیته بین المللی پارالمپیک) 2 سهمیه اسنوبرد در بخش زنان و مردان و یک سهمیه آلپاین در بخش مردان برای بازیهای پارالمپیک زمستانی 2022 چین اختصاص پیدا کرده که امیدوارم این تعداد در مسابقات جهانی نروژ تا 7 سهمیه افزایش پیدا کند.

وی گفت: مسابقات جهانی نروژ به دلیل تایید کلاس بندی بین المللی و کسب سهمیه در 3 رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی از اهمیت زیادی برخوردار است و ما سعی داریم حداقل با 12 ورزشکار زن و مرد در این تورنمنت حضور پیدا کنیم تا تعداد سهمیه های خود را افزایش دهیم.

شمشکی خاطرنشان کرد: در بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018، با 5 ورزشکار حضور داشتیم، اما این دوره سعی داریم علاوه بر افزایش تعداد سهمیه ها در جهت توسعه اسکی معلولان نیز تلاش کنیم، البته این امر در صورتی امکانپذیر است که در چند تورنمنت برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 سهمیه پارالمپیک زمستانی به ایران

اختصاص 3 سهمیه پارالمپیک زمستانی به ایران