مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-19سياسي

حضور مردم سمنان در انتخابات تجدید بیعت با شهدا بود


استاندار سمنان ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات، این مشارکت را قدردانی از آرمان های انقلاب و خون سه هزار شهید دیار قومس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) میثاق مجدد بستند و به جهانیان نشان دادند در تداوم اقتدار و عظمت و حفظ دستاوردها و ادامه توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره ثابت قدم و استوارند.

استاندار سمنان تاکید کرد: این پیروزی بزرگ و حضور گسترده بر همه مردم خوب استان که در تمامی صحنه ها و به ویژه 28 خرداد 1400، حضوری مثال زدنی در انتخابات داشتند، مبارک باد.

جا دارد ضمن عرض تبریک به جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران و آرزوی توفیق، عزت و سربلندی برای ایشان، از زحمات و تلاش تمامی عزیزان برگزارکننده انتخابات اعم از اعضای ستاد انتخابات استان، ستادهای انتخابات شهرستان ها، هیأت های نظارت، هیأت های اجرایی، بازرسان، نیروی انتظامی، بسیج عزیز و دیگر نیروهای مسلح، دستگاه قضایی، امنیتی و اطلاعاتی، صدا و سیمای مرکز سمنان و دیگر رسانه ها و مطبوعات، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و همه دستگاه های اجرایی و کارکنان خدوم دولت که بار دیگر جلوه ای از همدلی، وحدت و کارایی خود را به منصه ظهور رسانده و نیز از محضر تک تک عزیزانی که با حضور و ثبت نام در عرصه ی انتخابات موجب گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم سمنان در انتخابات تجدید بیعت با شهدا بود

حضور مردم سمنان در انتخابات تجدید بیعت با شهدا بود