مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-19سياسي

پیام تبریک و تشکر سازمان نظام پرستاری به مناسبت حماسه 28 خرداد 1400


سازمان نظام پرستاری کشور با انتشار پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری و حماسه 28 خرداد را تبریک گفت.

- سازمان نظام پرستاری کشور با انتشار پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری و حماسه 28 خرداد را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محترم منتخب ملت شریف ایران با سلام و تحیات، حضور پر شکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات 28 خرداد، علی رغم همه سیاه نمایی های دشمنان خارجی، عوامل و اذناب داخلی آنها، خطر سرایت ویروس منحوس کرونا و گلایه های مردم از رفاه و معیشت اما بار دیگر انتخابات سیزدهم به عرصه حضور بی بدیل، شکوه بی نظیر ووفاداری بی مثل و مانند ایرانیان در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب و پایبندی به نظام مردم سالار اسلامی تبدیل شد.

و در سایه الطاف خداوند متعال و عنایت امام رئوفمان در دهه کرامت به حضرتعالی و مردم ایران اسلامی، سابقه درخشان جنابعالی در موضوعاتی چون رویکرد وعملکرد عدالت محور، تاکید بر رفع تضاد و تعارض منافع، سابقه عملی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، تبیین برنامه های راهبردی کارآمد، شعار شایسته سالاری و اعتلاء منافع ملی و بین المللی کشورمان، اولویت یافتن موضوعات معیشتی، رفاهی و اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک و تشکر سازمان نظام پرستاری به مناسبت حماسه 28 خرداد 1400

پیام تبریک و تشکر سازمان نظام پرستاری به مناسبت حماسه 28 خرداد 1400