مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 02:152021-06-19فرهنگي

دریغ از کمک، حتی معنوی!


همه چیز مهیای پخش بازی فوتبال ایران و عراق در سینماهای اصفهان بود که یک باره، خبر لغو پخش اعلام شد و به فاصله یک روز، این ممنوعیت به سایر سینماهای کشور هم سرایت کرد.

- ایسنا/اصفهان همه چیز مهیای پخش بازی فوتبال ایران و عراق در سینماهای اصفهان بود که یک باره، خبر لغو پخش اعلام شد و به فاصله یک روز، این ممنوعیت به سایر سینماهای کشور هم سرایت کرد.

دلیل لغو پخش فوتبال در سینماها مشخص نبود و با استعلام ایسنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اعلام شد که اداره اماکن، مجوز پخش فوتبال در سینماهای اصفهان را صادر نکرده است اما جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در گفت وگو با ایسنا تأکید کرد که هیچ گونه درخواستی مبنی بر صدور مجوز پخش فوتبال در سینماها برای اداره اماکن ارسال نشده که آن ها بخواهند با آن، موافقت یا مخالفت کنند.

در نهایت، این حیدر قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بود که 25 خردادماه در جلسه کمیته نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونا در استانداری اصفهان صراحتاً اظهار کرد: در شرایط نارنجی (پر خطر) اصفهان نباید سینماها اکران داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریغ از کمک، حتی معنوی!

دریغ از کمک، حتی معنوی!