مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-19ورزشي

بودجه وزارت گردشگری ارتقا یافت


دبیر فراکسیون گردشگری و زیارت مجلس شورای اسلامی از ارتقای بودجه وزارت گردشگری در سال 1400 خبر داد و گفت: باید دو مقوله حمایت و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری مورد تاکید جدی باشد.

- ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری و زیارت مجلس شورای اسلامی از ارتقای بودجه وزارت گردشگری در سال 1400 خبر داد و گفت: باید دو مقوله حمایت و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری مورد تاکید جدی باشد.

تاکنون پایین ترین بودجه در بین وزارتخانه ها متعلق به وزارت نوپای گردشگری بوده به طوری که حتی بودجه این وزارتخانه از کمتر از از نصف پایین ترین وزارت خانه قبل خود یعنی وزارت ورزش و جوانان ارزیابی شده است اما این بار با پیگیری های فراکسیون گردشگری و دو نماینده استان یزد و به پیشنهاد دولت، این بودجه ارتقا یافته است.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص اعلام کرد: یکی از مطالبات حوزه گردشگری بحث بودجه این وزارت بود که خوشبختانه در خصوص بودجه 1400 اقدام شد.

وی با بیان این که بودجه وزارت گردشگری افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، گفت: به رغم ارتقای بودجه، همچنان کمبودهایی در حوزه این وزارت خانه وجود دارد که مصداق آن را می توانیم مربوط به زیرساخت ها، ارائه تسهیلات و اعتبارات مربوط به حفظ میراث فرهنگی و ساختمان های تاریخی بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه وزارت گردشگری ارتقا یافت

بودجه وزارت گردشگری ارتقا یافت