مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-20سياسي

114 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت می شوند


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه 114 نوعروس تحت پوشش این نهاد راهی خانه بخت می شوند، گفت: جهیزیه این نوعروسان توسط خیر دامغانی تأمین شده است.

- ، ضمن بیان اینکه در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) 114 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت می شوند، ابراز داشت: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد ارائه مشاوره پیش از ازدواج، تأمین جهیزیه و ارائه تسهیلات مناسب به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد است تا با ازدواج آسان این بخش از جامعه بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ضمن بیان اینکه بدون حضور خیران نمی توان کارهای بزرگ این چنین به سرانجام رساند، افزود: صادق امیرآبادیان فرزند ابراهیم آبادیان خیر دامغانی در تحقق این مهم سهم بسزایی ایفا کردند و همواره یاری گر کمیته امداد بودند که امیدواریم در ادامه این روند شاهد حضور خیران بیشتر از استان سمنان باشیم.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طرح احسان و اطعام حسینی نیز که امروز به صورت کشوری در اکثر استان ها اجرا می شود توسط همین خیران آغازشده است، ابراز داشت: این خیر دامغانی در دیگر مراسم نظیر عید الأضحی، ذبح عظیم در عید قربان و دیگر امور کمک به نیازمندان نیز در پای کار حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

114 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت می شوند

114 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت می شوند