مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-20بين الملل

عملیات ضد تروریسم ارتش سوریه در منطقه صحرا/ 80 داعشی کشته و زخمی شدند


منابع سوری از عملیات ارتش سوریه علیه بازمانده های داعش در صحرای شرقی این کشور و کشته و مجروح شدن بیش از 80 تروریست در جریان این عملیات خبر دادند.

- منابع سوری از عملیات ارتش سوریه علیه بازمانده های داعش در صحرای شرقی این کشور و کشته و مجروح شدن بیش از 80 تروریست در جریان این عملیات خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منیع میدانی بلند پایه سوری اعلام کرد که عملیات نظامی مداوم ارتش سوریه در منطقه صحرا در شرق این کشور طی هفته های اخیر گسترده تر شده است.

وی گفت: در این عملیات 33 خودروی زرهی و 50 موضع متعلق به داعش در حومه حماه، صحرای الرصافه و صحرای السخنه در شرق حمص منهدم و تخریب شدند.

طبق گفته این منبع، این عملیات همچنین منجر به کشته و مجروح شدن بیش از 80 تروریست داعش شد.

منبع مذکور ادامه داد: ارتش سوریه اعزام نیروهای کمکی نظامی به منطقه صحرا را به پایان رسانده است و این نیروها به تسریع روند کاوش مناطق بزرگ جغرافیایی در مناطق عملیاتی کمک می کنند.

وی درباره جزییات این عملیات نظامی نیز افزود: یگان های ارتش سوریه با بانکی از اهداف مشخص مواجه بوده که قبلا توسط هواپیماهای شناسایی روسیه شناسایی شده بود و این هواپیماها به طور کلی مقرها و تحرکات داعش را در عمق صحرای سوریه رصد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضد تروریسم ارتش سوریه در منطقه صحرا/ 80 داعشی کشته و زخمی شدند

عملیات ضد تروریسم ارتش سوریه در منطقه صحرا/ 80 داعشی کشته و زخمی شدند