مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-20اجتماعي

ثمرات سیستم نمره دهی توصیفی در مدارس ابتدایی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ارتقای بهداشت روان دانش آموز و محیط خانواده را از مزایای سیستم کیفی سازی سنجش تحصیلی (توصیفی) در مقطع ابتدایی عنوان کرد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ارتقای بهداشت روان دانش آموز و محیط خانواده را از مزایای سیستم کیفی سازی سنجش تحصیلی (توصیفی) در مقطع ابتدایی عنوان کرد و گفت: بررسی ها نشان داده که آرامش دانش آموز مقطع ابتدایی و در نتیجه آرامش خانواده پس از کیفی کردن سیستم نمره دهی افزایش یافته است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نظام آموزش و پرورش در دنیا به صورت عمومی و خصوصی اداره می شود، اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش عمومی، آماده کردن همه آحاد جامعه برای یک زندگی شرافتمندانه است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: از 50 سال گذشته، آموزش و پرورش عمومی در دنیا از کمیت گرایی به کیفیت گرایی هدایت شده است و صاحب نظران برجسته حوزه آموزش و پرورش در دنیا، بر کیفی کردن سیستم نمره دهی توافق دارند.

وی با بیان اینکه هر فرد برای داشتن یک زندگی با شرافت باید مهارت کسب کند، افزود: بخش اعظمی از این موضوع مهم بر عهده نظام آموزش و پرورش است، دولت وظیفه دارد شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمرات سیستم نمره دهی توصیفی در مدارس ابتدایی

ثمرات سیستم نمره دهی توصیفی در مدارس ابتدایی