مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-20بين الملل

ژاپن در فکر لغو برنامه خرید موشک های ضد ناو آمریکایی


مقام های دولتی ژاپن اعلام کردند، این کشور در حال بررسی لغو برنامه خرید موشک های دوربرد آمریکایی ضد ناو با قابلیت حمل بر روی جنگنده های اف-15 نیروهای نظامی این کشور است.

- مقام های دولتی ژاپن اعلام کردند، این کشور در حال بررسی لغو برنامه خرید موشک های دوربرد آمریکایی ضد ناو با قابلیت حمل بر روی جنگنده های اف-15 نیروهای نظامی این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری کیودو، به گفته مقام های دفاعی ژاپن این برنامه در تغییر سیاست خرید موشک های ضد ناو به دلیل افزایش قیمت ها صورت گرفته است.

خرید موشک های ضد ناو ساخت شرکت آمریکایی تسلیحات سازی لاکهید مارتین با هدف توانمندسازی نیروی دفاعی ژاپن برای مقابله با تهدیدهای دشمن بود.

وزارت دفاع ژاپن در بحبوحه افزایش اقدامات چین در اطراف قلمروهای ژاپن گفته بود که این موشک های ضد ناو که برد 900 کیلومتری دارند برای تقویت ظرفیت های دفاعی ژاپن در اطراف جزایر نانسه یی لازم هستند.

مقام های دفاعی ژاپن همچنین گفتند، با توجه به تغییر این سیاستگذاری دولت اکنون باید درباره کاهش تعداد 70 فروند جنگنده اف-15 برای یگان نیروی هوایی خود که قصد ارتقای آن را داشت، برنامه ریزی کند.

نیروی هوایی ژاپن حدود 200 جنگنده اف-15 دارد و موشک های ضد ناو LRASM یکی از دو مورد موشک کروز آمریکایی است که قرار بود به جنگنده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن در فکر لغو برنامه خرید موشک های ضد ناو آمریکایی

ژاپن در فکر لغو برنامه خرید موشک های ضد ناو آمریکایی