مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-20سياسي

محرومیت یک ساله روازاده از حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور


بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، حسین روازاده معروف به حکیم روازاده بر اساس رای هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی به یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شد.

- بر اساس رای هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی اعلام شد محرومیت یک ساله "روازاده " از حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، حسین روازاده معروف به" حکیم روازاده" بر اساس رای هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی به یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ در متن نامه دکتر فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی خطاب به دکتر قاسم جان بابایی - معاون درمان وزارت بهداشت مبنی بر محکومیت حسین روازاده آمده است: به پیوست تصویر رأی قطعی به شماره کلاسه 198/59/8110 مورخ 98.

09.

06 هیات عالی انتظامی نظام پزشکی در خصوص آقای دکتر حسن روازاده به شماره عضویت 58290 مبنی بر یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور به پیوست ارسال می گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید رأی مذکور از تاریخ 01/04/ 1400ازطریق دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و سازمانهای بیمه گر مورد اقدام قرار گرفته و از اقدام اجرایی انجام شده این سازمان را مطلع فرمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت یک ساله روازاده از حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور

محرومیت یک ساله روازاده از حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور