مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-20اقتصادي

فروش طرح بهارانه کتاب استان بوشهر 80 درصد افزایش یافت


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فروش طرح بهارانه کتاب استان بوشهر 80 درصد افزایش یافت.

- ، آنیتا مظفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت فرهنگ مطالعه و استفاده بیشتر مردم از کتاب، طرح های خوبی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده است.

وی با اشاره به فروش طرح بهارانه کتاب در استان بوشهر خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از سوی کتابفروشی ها از این طرح شد و شاهد افزایش 20 درصدی تعداد کتابفروشی های عضو در طرح بهارانه امسال هستیم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در این طرح پنج کتاب فروشی در مرکز استان و هفت کتابفروشی در شهرستان های بوشهر مشارکت کردند.

وی از ارائه تخفیف 20 درصدی تا سقف دو میلیون ریال به خریداران کتاب خبر داد و اضافه کرد: در مدت 9 روز اجرای طرح بهارانه کتاب، بیش از 220 میلیون تومان کتاب در استان فروخته شد.

مظفری با اشاره به اهمیت طرح های فصلی در حفظ موجودیت کتابفروشی ها بیان کرد: این طرح ها در راستای تحقق سیاست های حمایت گرانه از کتاب فروشی ها برگزار می شود، قدرت مردم را در خرید کتاب افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش طرح بهارانه کتاب استان بوشهر 80 درصد افزایش یافت

فروش طرح بهارانه کتاب استان بوشهر 80 درصد افزایش یافت