مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-20سياسي

امنیت حاکم بر کشور حاصل حضور مقتدرانه نیروهای نظامی است


اقتدار نظامی و امنیتی ما امروز به جایی رسیده که علاوه بر اینکه امن ترین کشور منطقه هستیم، در مسائل امنیتی منطقه و دنیا نیز تأثیرگذار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: نظام اسلامی از آغاز شکل گیری در معرض دشمنی های فراوانی قرار داشته است.

وی بیان داشت: اقتدار نظامی و امنیتی ما  امروز به جایی رسیده که علاوه بر اینکه امن ترین کشور منطقه هستیم، در مسائل امنیتی منطقه و دنیا نیز تأثیرگذار هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات و تبریک  به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: با تلاش ها و حضور جدی  عوامل برگزاری انتخابات؛ شورای تأمین، ستاد امنیت انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات تأمین شده و ما  از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدیم.

ملانوری متذکر شد: این موفقیت موجبات خشنودی خداوند، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و  ملت بزرگ ایران اسلامی  را به همراه داشت و امیدواریم منتخبین مردم در مسیر خدمتگزاری به نظام و ملت موفق و پیروز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت حاکم بر کشور حاصل حضور مقتدرانه نیروهای نظامی است

امنیت حاکم بر کشور حاصل حضور مقتدرانه نیروهای نظامی است