مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-20اقتصادي

آغاز مرمت موزه هنرهای معاصر اصفهان


مدیر موزه ی هنرهای معاصر اصفهان خبر داد که مرمت این موزه، با اختصاص مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان آغاز شده و تا شش ماه بعد نیز ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان مدیر موزه ی هنرهای معاصر اصفهان خبر داد که مرمت این موزه، با اختصاص مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان آغاز شده و تا شش ماه بعد نیز ادامه خواهد داشت.

مهدی تمیزی به ایسنا گفت: از بهمن سال 1396 که عهده دار مدیریت موزه ی هنرهای معاصر شدم، طی مدت سه ماه، هم بر روی کالبد موزه و طرح های مرمتی آن و هم بر روی مجموعه ی گنجینه ی موزه، بررسی هایی را انجام دادم و سپس، مسئله نیاز ضروری موزه ی هنرهای معاصر را به مرمت را بارها و بارها هرجایی که امکان داشت مطرح کردم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال در بودجه 1400 مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان برای مرمت این موزه در نظر گرفته شد و از 27 خردادماه، پیمانکاران سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان پروژه ی مرمت را آغاز کرده اند.

مدیر موزه ی هنرهای معاصر اصفهان خاطرنشان کرد: بخشی که مرمت آن در اولویت قرار دارد، ساختمان ضلع شمالی موزه است که نشست بسیار خطرناکی داشته و ناکش هایی هم برای کل بنا باید در نظر گرفته شود.

تمیزی، در پاسخ به این سؤال که فعالیت موزه در زمان مرمت به چه شکل خواهد بود؟ اظهار کرد: در شش ماهی که برای مرمت موزه ی هنرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرمت موزه هنرهای معاصر اصفهان

آغاز مرمت موزه هنرهای معاصر اصفهان