مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-20سياسي

خشکیدگی 50 هزار هکتار از اراضی بلوط چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیماری خشکیدگی جنگل های بلوط های استان، گفت: 50 هزار هکتار از اراضی بلوط استان به این بیماری مبتلا شده اند و در حال حاضر اقدامات کوتاه مدت برای محافظت از بلوط استان تعریف شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیماری خشکیدگی جنگل های بلوط های استان، گفت: 50 هزار هکتار از اراضی بلوط استان به این بیماری مبتلا شده اند و در حال حاضر اقدامات کوتاه مدت برای محافظت از بلوط استان تعریف شده است.

سید اسماعیل صالحی 30 خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی مقابله با بیابان زایی و خشکسالی، اظهار کرد: بیابان زایی دردی است که در طول سالیان اخیر به دلیل بی تدبیری و سوء مدیریت به جان زمین افتاده است و با افزایش سطح بیابان ها در دنیا باید مسئولان به فکر چاره اندیشی برای مقابله با این پدیده باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیابان زایی به تخریب سرزمین مربوط است، افزود: هر کجا اراضی حاصل خیزی وجود داشته باشد، این اراضی می تواند در معرض بیابان زایی قرار بگیرد و هیچ جایی از زمین از تیررس این پدیده در امان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکیدگی 50 هزار هکتار از اراضی بلوط چهارمحال و بختیاری

خشکیدگی 50 هزار هکتار از اراضی بلوط چهارمحال و بختیاری