مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-20سياسي

پیام تبریک رییس رسانه ملی به رییس جمهور منتخب


عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما ریاست جمهوری آیت الله ابراهیم رییسی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما در متن پیامی که امروز شنبه 30 خرداد منتشر شد ریاست جمهوری آیت الله ابراهیم رییسی را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی برادر ارجمند، حجت الاسلام و المسلمین آقای دکترسید ابراهیم رییسی رییس جمهور محترم و منتخب ملت ایران سلام علیکم؛ حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در 28 خرداد 1400 در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رغم تبلیغات گسترده رسانه های دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات، القائات جریان های انحرافی و غرب گرا و وجود گلایه ها، نارضایتی ها و پس ران ها در صحنه انتخابات، حاکی از عزم و اراده ملت ایران برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت درجهت دستیابی به اهداف و آرمان های بلند ملت و کشور عزیزمان، ایران بود.

شناخت بهتر و دقیق تر مردم از شخصیت ممتاز، پارسا، صادق، تلاشگر، انقلابی و عدالت محور شما در جریان تبلیغات قانونی انتخابات زمینه انتخابی آگاهانه را فراهم کرد.

انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و امیدوارم به مدد الهی در این مقطع حساس و در آغاز گام دوم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس رسانه ملی به رییس جمهور منتخب

پیام تبریک رییس رسانه ملی به رییس جمهور منتخب