مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-20سياسي

تجمیع آرا نیاز به زمان بیشتری دارد/ سرعت را فدای دقت نمی کنیم


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر خوزستان گفت: تجمیع آرا نیاز به زمان بیشتری دارد که ازاین رو هیچ وقت دقت و امانت داری را فدای سرعت نمی کنیم و باید این تأخیر را بپذیریم.

- ، قاسم ساعدی عصر امروز یکشنبه با تقدیر از حضور مردم خوزستان در ساعات اولیه پای صندوق های رأی برای لبیک به رهبری و خلق حماسه ای دیگر اظهار کرد: همه مردم اطلاع دارند که ابتدا مبنا بر برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در کلان شهر اهواز بود؛ وقتی اخذ رأی به صورت دستی و حتی شمارش آن نیز به صورت دستی انجام بگیرد، قاعدتاً نتیجه دیرتر از پیش بینی های صورت گرفته اعلام می شود.

وی بر صیانت زمان ولی بدون فدا شدن صحت تأکید کرد و افزود: وزارت کشور نتوانست کارت های الکترونیکی مورد نظر را تأمین و به موقع ارسال کند و ازاین رو شاهد تأخیر در تجمیع آرا و ثبت در سیستم هستیم؛ هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر خوزستان و ستاد انتخابات این استان تصمیم بر این گرفتند که مردم را در ساعات اولیه برگزاری انتخاب دلسرد نکنند و ازاین رو تا پایان اخذ رأی سه مدل صورت جلسه تمام الکترونیک، تمام دستی و تلفیق دستی الکترونیکی وجود دارد.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر خوزستان با اشاره به اینکه تجمیع آرا نیاز به زمان بیشتری دارد، تصریح کرد: به موقع تمام صندوق های شعب اخذ رأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع آرا نیاز به زمان بیشتری دارد/ سرعت را فدای دقت نمی کنیم

تجمیع آرا نیاز به زمان بیشتری دارد/ سرعت را فدای دقت نمی کنیم