مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-20سياسي

هیأت نظارت، اسیرشیطنت ها و جوسازی های رسانه ای نمی شود


دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان اسلامشهر، گفت: اعضای هیات نظارت اسیر شیطنت ها و جوسازی های رسانه ای نمی شوند.

- ابراهیم خلیلی دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر ،شهرستان اسلامشهر اسیر شیطنت ها و جوسازی های رسانه ای نمی شود و از حق داوطلبین و رای مردم صیانت می کنند.

وی با اشاره به اعلام غیر رسمی و غیر واقعی از نتایج انتخابات شورای شهر اسلامشهر در فضای مجازی افزود: انتشار این لیست ها با شیطنت از جانب هرشخص و گروهی که بوده، ناشی از ضعف هیات اجرایی در حفظ و نگهداری از روند اعلام نتایج بوده و این کوتاهی باعث ایجاد تنش و اختلاف در میان نامزدها و اقشار مختلف مردم شده است.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامشهر با تاکید بر اینکه اعلام نتایج رسمی طبق قانون از سوی هیات نظارت است، بیان کرد: باتوجه به اینکه هیات نظارت در مرحله رسیدگی بوده و لیست خروجی تجمیع اولیه آراء صندوق های انتخابات شوراها توسط هیات اجرایی صورت گرفته، موثق نیست تا پایان زمان اعلام رسمی نتایج شمارش آرا که باید مورد تایید هیئت نظارت قرار بگیرد، امکان جابجایی نفرات در آن نیز بسیار محتمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت نظارت، اسیرشیطنت ها و جوسازی های رسانه ای نمی شود

هیأت نظارت، اسیرشیطنت ها و جوسازی های رسانه ای نمی شود