مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-20سياسي

اردستان معطر به شمیم خوش رضوی شد


همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن ایام میلاد امام رضا، خادمان آستان قدس رضوی با سفر به اردستان و همراه آوردن پرچم بارگاه ملکوتی ایشان فضای این شهرستان را معطر به عطر رضوی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه یکشنبه با حضور خادمان رضوی در اردستان شمیم خوش عطر بارگاه امام هشتم شیعیان با ورود پرچم بارگاه امام رضا (ع) به این شهر حال و هوای رضوی بخشید.

پرچم بارگاه آستان مقدس رضوی به همراه خادمان با استقبال مردم اردستان از خیابان امام خمینی ( ره) به آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) اردستان رسیدند و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، سخنرانی و مدیحه سرایی توسط خادمان آستان قدس رضویرضوی انجام شد.

مدیر حوزه علمیه اردستان در حاشیه این مراسم، در گفت وگو با با خبرنگار مهر اظهار داشت: از توفیقات مردم ایران میزبانی امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد است.

حجت الاسلام منصور صابری افزود: یکی از درس های زندگانی امام رضا (ع) به ما این است که در زندگی هیچ وقت در مقابل باطل تسلیم نشویم.

صابری خاطرنشان کرد: حضور امام رضا ( ع) در ایران به منظور ایستادگی در برابر باطل و حرکت در مسیر حق بود و در واقع امام رضا (ع) با درایت بی نظیر خود از حریم شیعه محافظت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردستان معطر به شمیم خوش رضوی شد

اردستان معطر به شمیم خوش رضوی شد