مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-20اقتصادي

حذف 3 هزار مخزن زباله در تهران/ پسماندهایی که سر از بورس در می آورند


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران توضیحاتی درباره سرانجام جمع آوری مخازن زباله، ورود پسماند به بورس، درآمد سازمان پسماند، آمار متوفیان کرونا در این سازمان، - خبرگزاری فارس گروه شهری: تاریخچه جمع آوری پسماند در تهران به دوران قاجار و 150 سال پیش باز می گردد البته در حال حاضر جمع آوری پسماند و زباله در دنیا تبدیل به یک صنعت شده و می تواند به شدت درآمدزا باشد و این موضوع دیگر نه تنها شبیه 100 سال پیش بلکه مشابه و قابل مقایسه با دهه های اخیر هم نیست.

بکارگیری شیوه های نوین در دفن زباله و تبدیل پسماند به کودهای مختلف و حتی انرژی هم از موضوعاتی بوده که امروزه در حوزه پسماند مطرح است.

شهرداری تهران با هدف کاهش پسماند و حذف پدیده مذموم زباله گردی اجرای طرح کاپ را در پایتخت اجرایی کرده، قرار است با همپوشانی و پیوستگی گام های کاپ علاوه بر کاهش میزان پسماند ورودی به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه، پسماند خشک از دسترس زباله گردها خارج و پردازش و بازیافت پسماندها به نحو مطلوب تری انجام خواهد شد.

یک گام از اجرای طرح کاپ حذف مخازن زباله در نقاط مختلف شهر است هرچند این موضوع شهرداری تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است: مدتی پیش اعلام کردید که طرح جمع آوری مخازن زباله در پایتخت آغاز شده و این اقدام در راستای طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 3 هزار مخزن زباله در تهران/ پسماندهایی که سر از بورس در می آورند

حذف 3 هزار مخزن زباله در تهران/ پسماندهایی که سر از بورس در می آورند