مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-20سياسي

3015/شهید محمد طالبیان:انقلاب ما زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله است


شهید محمد طالبیان در وصیت نامه خود آورده است: برادران و خواهران انقلاب ما زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله بوده پس باید معتقد به ولایت فقیه و مقلد او باشیم و به بیانات امام عزیزمان گوش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید محمد طالبیان: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند از روی محبت و مهر به ما  اسلام را مرحمت کرد و ما را در زمانی قرار داد که رهبری آگاه از نسل پاک زهرا اطهر ( عزیز ) هدایت جامعه را بر عهده بگیرد.

خداوندا برای همه نعمتهایت خصوصا نعمت امام و انقلاب سجده شکر می گذارم و از تو می خواهم که ما را به مقام قرب خودت برسانی و به ما توفیق بدهی که لحظه ای از تو رویگردان نباشیم؛ ما را برای عشق و محبت خودت خالص گردان؛ به ما اخلاص در عمل قرار بده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3015/شهید محمد طالبیان:انقلاب ما زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله است

3015/شهید محمد طالبیان:انقلاب ما زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله است