مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-21سياسي

قدردانی مدیر کل ارشاد از رسانه ها برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن قدردانی حضور پررنگ رسانه ها و پوشش مطلوب انتخابات، گفت: نقش رسانه در پوشش این حماسه بر کسی پوشیده نیست.

- با اشاره به حضور پرشور، حماسی و معنادار مردم در انتخابات روز جمعه، اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران به ویژه گیلانیان نشان دهنده درک و بینش عمیق نسبت به مسائل و حق رأی خود و تأثیر آن است.

وی با بیان اینکه طی 42 سال گذشته بارها شاهد بودیم که در لحظه های حساس ملت ایران شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته است، افزود: این حضور به جمهوریت نظام که از سه شعار مهم انقلاب اسلامی بود معنا بخشید.

مدیر کل ارشاد گیلان به حضور پر رنگ رسانه های مکتوب و مجازی برای پوشش حداکثری این حماسه حضور اشاره کرد و گفت: نقش رسانه ها در نمایش این حضور بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امروز رسانه یکی از ابزار قدرت برای انتقال رویدادها و حوادث در جهان است، اضافه کرد: در روز انتخابات بیش از 600 خبرنگار و عکاس رسانه های مکتوب و مجازی تلاش کردند تا این حضور حماسی و شعور سیاسی ملت ایران به ویژه گیلانیان را به نمایش بگذارند.

فاضلی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران و عکاسان گیلانی برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات، بیان کرد: انتظار می رود رییس جمهور منتخب به مطالبات این قشر زحمتکش که با وجود سختی کار از معیشت و امنیت شغلی مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مدیر کل ارشاد از رسانه ها برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات

قدردانی مدیر کل ارشاد از رسانه ها برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات