مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-21حوادث

نجات 5 خانواده گرفتار شده در رودخانه کرج


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: با تلاش تیم امداد و نجات سازمان، 21 نفر در قالب پنج خانواده (12نفر آقا و 9 نفر خانم) گرفتار شده در رودخانه سرجوب حصار، - ایسنا/البرز رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: با تلاش تیم امداد و نجات سازمان، 21 نفر در قالب پنج خانواده (12نفر آقا و 9 نفر خانم) گرفتار شده در رودخانه سرجوب حصار، بعد ازآبگیر بیلقان نجات یافتند.

عباس وحیدی با بیان این مطلب، افزود: روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن چند خانواده که به علت افزایش دبی آب، هنگام بازگشت در وسط رودخانه گرفتار شده بودند، بلافاصله تیم های امداد و نجات سازمان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در این حادثه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در قالب دو تیم عملیاتی، دو دستگاه خودرو به فرماندهی (مسئول ایستگاه) با بهره گیری از تجهیزات نجات و تلاش، خوشبختانه موفق شدند به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کنند و نفرات را از غرق شدگی نجات داده و آنها را به محل امن انتقال دهند.

وی افزود: سامانه 125 آتش نشانی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای عملیاتی این سازمان، در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به همشهریان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 5 خانواده گرفتار شده در رودخانه کرج

نجات 5 خانواده گرفتار شده در رودخانه کرج