مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-21سياسي

دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری است/ترکیب شورای شهر بندرعباس از نیروهای متعهد است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان با بیان اینکه اطمینان دارم در دولت سیزدهم شاهد تحول در استان هرمزگان خواهیم بود، اضافه کرد: - ایسنا/هرمزگان رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان با بیان اینکه اطمینان دارم در دولت سیزدهم شاهد تحول در استان هرمزگان خواهیم بود، اضافه کرد: به نظر می رسد دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری باشد و نگاه آیت الله رییسی نگاهی یکسان به تمام کشور باشد هرچند که همواره نگاه مثبتی به هرمزگان و ظرفیت های آن داشته است.

حسین هاشمی تختی در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشخبتانه شاهد مشارکت مطلوب و خوبی از سوی آحاد مردم در انتخابات 1400 در سراسر کشور به ویژه استان هرمزگان بودیم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه انتظار نمی رفت به چنین مشارکتی دست یابیم، خاطرنشان کرد: هرمزگانی ها چه شیعه چه سنی در کنار یکدیگر در انتخابات حضور یافته و همگی پای کار بودند و با توجه به شیوع کرونا و گرمای طاقت فرسای هرمزگان، درصد قابل قبولی از مشارکت را رقم زدند.

رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی رییسی در هرمزگان با اشاره به اینکه علی رغم دلخوری و نگرانی مردم به وضعیت فعلی دولت به ویژه در حوزه معیشت و اقتصادی، هرمزگانی ها به امر مقام معظم رهبری لبیک گفتند، عنوان کرد: به نظر می رسد دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری است/ترکیب شورای شهر بندرعباس از نیروهای متعهد است

دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری است/ترکیب شورای شهر بندرعباس از نیروهای متعهد است