مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-21سياسي

ساعدی: ملت ایران نقشه دشمن را خواند و در 28 خرداد نقش بر آب کرد


نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: ملت ایران که در تاریخ انقلاب اسلامی بارها همواره در صحنه های مختلف با هوشمندی ظاهر شده، در انتخابات اخیر نیز نقشه دشمن را خوانده و در 28 خرداد نقش بر آب کرد.

- قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: ما همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم که مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده اند و همیشه ثابت شده که مردم در همه برهه های زمانی چند گام جلوتر از دولتمردان هستند.

وی افزود: علیرغم بعضی کارشکنی ها، کم توجهی ها و کم لطفی ها از سوی دولتمردان، اما مردم نسبت به نظام و آرمان های انقلاب و نسبت به رهبر معظم انقلاب تعصب خاصی دارند و بر همین اساس پیش بینی ما هم همین بود که ملت شریف ایران هیچ وقت از آرمان ها و ارزش هایش عقب نشینی نمی کند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما دیدیدم که چقدر دشمن تلاش داشت با سناریوهای خود و هزینه سنگینی که در این زمینه پرداخت کرده بود، مردم را از حضور در انتخابات باز دارد و افراد وابسته به دشمن و از خودبیگانه در داخل کشور بسیج شدند تا مانع از حضور مردم در انتخابات شوند که از جمله کارهای این عناصر این بود که کم توجهی های دولتمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعدی: ملت ایران نقشه دشمن را خواند و در 28 خرداد نقش بر آب کرد

ساعدی: ملت ایران نقشه دشمن را خواند و در 28 خرداد نقش بر آب کرد