مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-21اجتماعي

مدارس دولتی حق دریافت هزینه ثبت نام ندارند/کمک به مدرسه اختیاری است


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدارس دولتی برای ثبت نام دانش آموزان حق دریافت هیچگونه هزینه ای جز هزینه 50 هزارتومانی سنجش دانش آموزان در پایه اول و نوآموزان پیش دبستانی را ندارند.

- یونس جاوید نسب، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص ثبت نام دانش آموزان، بیان کرد: اداره آموزش و پرورش پیش از پایان سال تحصیلی گذشته اقدامات لازم برای ثبت نام حضوری و غیرحضوری دانش آموزان فراهم کرده و در صورتی که امکان ثبت نام غیرحضوری نباشد اولیا می توانند با حضور در مدرسه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

وی افزود: از اول خردادماه جاری ثبت نام پایه اول و از 8 خرداد ثبت نام مدارس شاهد شروع شد و در مدارس استعدادهای درخشان و خاص که آزمون های خاص خود را دارند، ثبت نام آزمون آموزشی بر اساس اولویت های جدید از  مرداد ماه انجام  شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس  هزینه ای باید پرداخت شود؛ گفت: تنها هزینه ای که در مدارس دولتی دریافت می شود، هزینه سنجش نوآموزان با مبلغ 50 هزار تومان است و در مدارس دولتی  هیچگونه هزینه ای دیگری دریافت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس دولتی حق دریافت هزینه ثبت نام ندارند/کمک به مدرسه اختیاری است

مدارس دولتی حق دریافت هزینه ثبت نام ندارند/کمک به مدرسه اختیاری است