مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-21حوادث

ضاربین ماموران منابع طبیعی در 2 شهرستان فارس دستگیر شدند


مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس با اشاره به ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی در 2 شهرستان اقلید و ممسنی، از شناسایی و دستگیری ضاربین در شهرستان ممسنی با دستور مقامات قضایی خبر داد.

- ، عبدالحسن صمدنژاد با بیان اینکه با دستور قاطع دستگاه قضایی متعرضان به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی در شهرستان های ممسنی و اقلید شناسایی و افراد متخلف در ممسنی دستگیر شدند، افزود: ضاربان مأمور منابع طبیعی شهرستان ممسنی که حین انجام وظیفه و عملیات اطفا حریق مورد حمله و هتاکی قرار گرفته و در پی این ضرب و شتم از ناحیه دست دچار جراحت شدید شده بود دستگیر و روانه زندان شد.

وی در خصوص متعرض شدن به مأموران این اداره در اقلید، گفت: به دنبال وقوع آتش سوزی در منطقه سده شهرستان اقلید، مأموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل، به متخلفی که با آتش زدن اراضی ملی قصد تصرف آنها را داشت تذکر می دهند که فرد خاطی ضمن تمرد از قوانین، اقدام به ضرب و شتم مأموران و هتاکی نسبت به آنان می کند.

صمد نژاد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای این متهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبق تحقیقات قضایی فرد متخلف شناسایی شده است پیگیری های قضایی برای دستگیری او ادامه دارد.

او با قدردانی از حمایت دستگاه قضایی و ضمن بیان اینکه پرونده افراد خاطی به مرجع قضایی ارجاع شده است، گفت: با هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضاربین ماموران منابع طبیعی در 2 شهرستان فارس دستگیر شدند

ضاربین ماموران منابع طبیعی در 2 شهرستان فارس دستگیر شدند