مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-21ورزشي

پیام رونالدو برای شیفتگان کولا


«دوصد گفته چون نیم کردار نیست!» حرکت قاطعانه و فراموش نشدنی کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال تیم ملی فوتبال پرتغال در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی آن کشور با مجارستان از سری مسابقات جام ملت های اروپا 2020، - دوصد گفته چون نیم کردار نیست! حرکت قاطعانه و فراموش نشدنی کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال تیم ملی فوتبال پرتغال در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی آن کشور با مجارستان از سری مسابقات جام ملت های اروپا 2020، مصداق بارز این مصرع منسوب به فردوسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در ادامه نوشت: رونالدو با برداشتن دو شیشه کوچک کوکاکولا از مقابل تریبون و نشان دادن بطری آب معدنی و گفتن جمله : آب بنوشید میلیون ها نفر را به تغذیه سالم فراخواند.

همین جمله کوتاه او باعث ضرر چهار میلیارد دلاری شرکت کوکاکولا شد! دعوت رونالدو به تغذیه سالم، بهانه ای شد تا از ضررهای نوشیدنی هایی مانند نوشابه و جایگزین های مناسب آن بگوییم؛ به ویژه که در فصل گرما هستیم و مصرف نوشیدنی ها بالاست.

ما در رتبه اول هستیم و این از خطرناک ترین سکوهایی است که روی آن ایستاده ایم! براساس آخرین آمارها، مصرف سرانه نوشابه در ایران، 42 لیتر در سال است، در حالی که این رقم در سایر کشورها بین 11 تا 12 لیتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رونالدو برای شیفتگان کولا

پیام رونالدو برای شیفتگان کولا