مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-21اقتصادي

با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور؛ 105 پروژه در قشم افتتاح، کلنگ زنی و معرفی شد


105 پروژه سرزمین فرصت های طلایی(قشم) در پنجمین دور افتتاح های ریاست جمهوری مناطق آزاد کشور افتتاح، کلنگ زنی و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور 105 پروژه افتتاح، کلنگ زنی و طرح های در دست اجرای منطقه آزاد قشم در پنجمین دور افتتاح های ریاست جمهوری مناطق آزاد کشور معرفی و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح پروژه ها اظهار داشت: این پروژه ها در سه بخش افتتاح، کلنگ زنی و طرح های در حال اجرا، در حوزه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و محیط زیستی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی است.

علی درویش پور افزود: 15 پروژه افتتاحی از این مجموعه شامل 10 پروژه عمرانی، یک پروژه نفتی، دو پروژه شیلاتی، یک پروژه تولیدی و یک پروژه گردشگری است که با مشارکت بخش خصوصی و دولتی به ارزش ارزی 53 میلیون یورویی و ریالی 9 هزار و 960 میلیاردی برای 880 نیروی بومی اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پنج پروژه عمرانی، چهار پروژه نفت، گاز و انرژی، یک پروژه شیلاتی، دو پروژه تولیدی و دو پروژه گردشگری نیز جزو 14 پروژه کلنگ زنی رویداد امروز با حضور رییس دولت تدبیر و امید است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: پروژه ها در دو بخش ارزی و ریالی حاصل همکاری بخش خصوصی و دولتی قشم است که مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور؛ 105 پروژه در قشم افتتاح، کلنگ زنی و معرفی شد

با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور؛ 105 پروژه در قشم افتتاح، کلنگ زنی و معرفی شد