مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-21اقتصادي

آسفالت معابر اطراف «پارک پدر» در همدان با 14 میلیارد ریال


مدیر شهرداری منطقه 4 همدان از اتمام زیرسازی و آسفالت معابر اطراف «پارک پدر» با 14 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید شاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرداری منطقه 4 اظهار کرد: با اتمام ساخت وسازها در اطراف پارک پدر ، مهستان 8 و 10 با 14 میلیارد ریال اعتبار زیرسازی و آسفالت شد.

وی گفت: شهرک فرهنگیان یکی از شهرک های مهم شهر همدان است که جمعیت زیادی را در خود جا داده و در سال های گذشته رشد و توسعه خوبی داشته است به طوری که شهرداری منطقه چهار توجه ویژه ای به بهسازی و اجرای پروژه های جدید در این شهرک دارد.

مدیر شهرداری منطقه 4 همدان گفت: زمین های خاکی قابل توجهی در حاشیه این شهرک وجود دارد و افزایش ساخت و سازها در این قسمت ها موجب توسعه هر ساله شهرک فرهنگیان شده که به مرور زمان در برنامه زیرسازی و جدول کشی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به احداث پارک پدر در سنوات قبل گفت: این پارک موجب رونق آپارتمان سازی شده بود که با اتمام ساخت و سازها در کوچه های مهستان 8 و 10 همکاران بنده در واحد فنی و عمرانی اقدام به زیرسازی و آسفالت این دو معبر کردند.

شاکری گفت: فعالیت عمرانی این پروژه از روزهای آغازین خردادماه شروع و با 500 تن مصالح، 6 هزار مترمربع از حاشیه این پارک زیرسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت معابر اطراف «پارک پدر» در همدان با 14 میلیارد ریال

آسفالت معابر اطراف «پارک پدر» در همدان با 14 میلیارد ریال