مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-21حوادث

کشف بیش از 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین


فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 2 هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- علی حسن حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی موفق به توقیف یک محموله سوخت قاچاق و کشف 2 هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را 175 میلیون ریال برآورد کرده اند افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان اینکه قاچاقچیان، سوخت های یارانه ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می کردند، گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

وی در ادامه از کشف گوسفند فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، 40 راس گوسفند فاقد مجوز را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

حیدری با اشاره به این که کارشناسان ارزش دام های کشف شده را یک میلیارد ریال ارزیابی کرده اند، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین

کشف بیش از 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین