مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-21فرهنگي

مصاحبه «دی کاپریو» با «اسکورسیزی» و «دنیرو»


جشنواره فیلم ترایبکا با نمایش فیلم «گاو خشمگین» و گفتگوی ویدئویی «لئوناردو دی کاپریو» با «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» به کار خود پایان داد.

- جشنواره فیلم ترایبکا با نمایش فیلم گاو خشمگین و گفتگوی ویدئویی لئوناردو دی کاپریو با مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، بیستمین جشنواره فیلم ترایبکا شب گذشته (یکشنبه 30 خرداد) با نمایش فیلم معروف گاو خشمگین و پخش مصاحبه ویدئویی از پیش ضبط شده لئوناردو دی کاپریو با مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو کارگردان و بازیگر این فیلم جریان ساز محصول 1980 میلادی به کار خود پایان داد.

مارتین اسکورسیزی فیلم گاو خشمگین نتیجه همه آن چیز که دوست داشته توصیف کرد و گفت که برایش مهم نبوده چه اتفاقی برای فیلم می افتد و یا فیلم دیگری پس از آن خواهد ساخت یاخیر.

ایده اولیه فیلم گاو خشمگین بر اساس کتاب خود زندگی نامه نوشته جیک لاموتا شکل گرفته که در ابتدا دنیرو مجذوب آن می شود اما اسکورسیزی در ابتدا به سبب عدم علاقه به ورزش، پیچیدگی ساخت و صحنه های خونین مبارزه علاقه ای به ساخت آن نداشت اما در نهایت این فیلم در فرمت سیاه و سفید مقابل دوربین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه «دی کاپریو» با «اسکورسیزی» و «دنیرو»

مصاحبه «دی کاپریو» با «اسکورسیزی» و «دنیرو»