مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21سياسي

رییسی: مسیر ارتقا دستگاه قضایی با قوت ادامه خواهد داشت


اجرای سند تحول قضایی متکی به اشخاص نیست و با تغییرات مدیریتی در دستگاه قضایی دچار سستی نمی شود و مسیر ارتقاء نظام قضایی با وجود چهره ‎های اثرگذار و برجسته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت ‎الله گفت: امام رضا (ع) حکمرانی مبتنی بر دین و آموزه‎های دینی و توجه به مردم و مردمداری بر اساس نظام دینی را ترسیم و تصریح فرمودند بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، هیچ کاری نزد خدا به اندازه نشاندن تبسم بر لب یک مؤمن و گره‎گشایی از زندگی او فضیلت ندارد.

آیت ‎الله رییسی با تبریک هفته قوه قضاییه به همکارانش در بخش های مختلف قضایی در سراسر کشور، از تلاش ها و زحمات آن ها در دوره تحول و توجه ویژه‎ای که به کرامت مردم و ارباب رجوع داشته ‎اند، قدردانی کرد.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: اقداماتی که در دوره تحول و به ویژه در یک سال اخیر در دستگاه قضایی انجام شده و راه‎اندازی سامانه‎ های الکترونیک، وضعیت و شرایط جدیدی به وجود آورده که موجب افزایش رضایتمندی مردم و تفاوت نگاه آن ها به نظام قضایی شده است.

آیت ‎الله رییسی با بیان این که گزارش ها و آمار و ارقام حاکی از توجه همکاران قضایی به موضوع کرامت انسانی و همت مضاعف آن ها در رسیدگی سریع و عادلانه به پرونده ‎ها، بر تداوم این روند در جهت گره‎گشایی از زندگی مردم تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مسیر ارتقا دستگاه قضایی با قوت ادامه خواهد داشت

رییسی: مسیر ارتقا دستگاه قضایی با قوت ادامه خواهد داشت