مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-21سياسي

انحراف در تسهیلات بخش تولید/پیگیری دستگاه قضایی برای برخورد


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان یک نوع جهاد انجام می دهند، گفت: متاسفانه برخی تسهیلات به نام تولید گرفته ولی معلوم نیز کجا هزینه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام علی نسایی صبح دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: براساس ماده 27 قانون آیین دادرسی کیفری دادستان مرکز استان موظف است بر دادسراهای استان و دادگاه بخش نظارت کند که خوشبختانه این مهم را در استان زنده کردیم و سالانه دو مرتبه نظارت به عملکرد قضایی همکاران داشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: خوشبختانه این نظارت ها بر کلانتری ها، ضابطین عام و خاص و زندان ها ثمرات بسیار خوبی داشته است.

نسایی با اشاره به اینکه در سال گذشته چهار هزار و 727 پرونده رسیده به واحد اجرای احکام به مورد اجرا گذاشته شد، گفت: خواست ما این است که احکام قطعی هر چه زودتر به مرحله اجرا برسد.

وی با تأکید بر اینکه پرهیز از اطاله دادرسی باید مد نظر قرار گیرد، گفت: در دادسرای بیرجند 19 هزار و 780 فقره وارد دادسرای بیرجند شد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه یکی از سیاست های ما بحث پیشگیری از وقوع جرم است، اظهار کرد: اگر ما موضوع پیشگیری از وقوع جرم را جدی بگیریم به واقع صرفه جویی در اموال بیت المال شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف در تسهیلات بخش تولید/پیگیری دستگاه قضایی برای برخورد

انحراف در تسهیلات بخش تولید/پیگیری دستگاه قضایی برای برخورد