مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-21ورزشي

دغدغه های قهرمانان تکواندو اصفهان


قهرمانان آسیایی تکواند و پاراتکواندو استان اصفهان در مراسم تجلیلی که به پاس افتخارآفرینی آنها در رقابت های آسیایی 2020 لبنان برگزار شد از دغدغه ها و درد و دل های خود گفتند.

- ایسنا/اصفهان قهرمانان آسیایی تکواند و پاراتکواندو استان اصفهان در مراسم تجلیلی که به پاس افتخارآفرینی آنها در رقابت های آسیایی 2020 لبنان برگزار شد از دغدغه ها و درد و دل های خود گفتند.

مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی تکواندو استان اصفهان، امروز (سه شنبه- 31 خردادماه) برگزار شد.

این مراسم با حاشیه هایی همراه بود که طی آن این قهرمانان فرصت پیدا کردند از دغدغه ها و دل نگرانی های خود بگویند که در ادامه می خوانید: سجاد مردانی- قهرمان کیوروگی و کاپیتان تیم ملی تکواندو خوشحالم که بعد از سال های سال در استان اصفهان در مراسم تجلیل شرکت کردم، این اتفاق خوبی است، امیدوارم هر فردی کاری که می کند منجر به رضایت قلبی او شود و در راستای بهبود شرایط و پیشرفت باشد.

حامد حق شناس- ملی پوش پاراتکواندو سطح مسابقات بسیار سخت و در سطح بالایی بود و چون مسابقات در بخش پارالمپیک به صورت اوپن است از سراسر جهان در این مسابقات حضور داشتند، خواسته های ورزشکاران را همه می دانند که مورد حمایت قرار نمی گیرند، زحمت و مدال آوری برای ما است؛ اما پاداش و بودجه برای ورزش های توپی ها، تفاوت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های قهرمانان تکواندو اصفهان

دغدغه های قهرمانان تکواندو اصفهان