مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-21ورزشي

حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی شد/ 10 هزار نفر در هر سالن


با تصویب برگزارکنندگان بازی های المپیک حضور تماشاگران داخلی در این دوره بازی ها بلامانع خواهد بود؛ بر این اساس در هر مکان ورزشی حضور حداکثر 10 هزار تماشاگر مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضور یا عدم حضور تماشاگران داخلی در بازی های المپیک موضوعی بود که برای تصمیم گیری در رابطه با آن امروز دوشنبه نشست آنلاینی میان پنج نهاد برگزارکننده این بازی ها از جمله کمیته بین المللی المپیک و دولت های کلانشهرهای ژاپن و توکیو برگزار شد.

در این نشست که توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و وریکو کویکه فرماندار توکیو هم در آن شرکت داشتند سیاست حضور محدود تماشاگران داخلی برای بازی های المپیک نهایی شد.

بر این اساس مصوب شد که در جریان بازی های المپیک حداکثر 10 هزار تماشاگر اجازه ورود به هر مکان بازی را داشته باشند البته به شرطی که این تعداد از 50 درصد ظرفیت یک مکان بیشتر نشود.

سایت kyodo news با اعلام این مطلب تاکید کرده که همچنان انتظار می رود در صورت بدتر شدن وضعیت عفونت قبل یا بعد از شروع بازی های المپیک در 23 جولای (اول مردادماه) گزینه برگزاری بازی ها بدون تماشاگر مورد توجه باشد.

تاکنون بلیت 42 درصد از کل صندلی های سالن هایی که محل برگزاری رقابت های این دوره بازی ها هستند به فروش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی شد/ 10 هزار نفر در هر سالن

حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی شد/ 10 هزار نفر در هر سالن