مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-21بين الملل

کرملین: هنوز دلیلی برای خارج کردن آمریکا از لیست کشورهای غیردوست نیافتیم


دیمیتری پسکوف امروز دوشنبه اظهار کرد، کرملین تاکنون دلیلی برای بازبینی در دیدگاهش درباره آمریکا به عنوان یک کشور غیردوست نیافته و ضروری است که منتظر اجرای توافقات به دست آمده در جریان نسشت چند روز قبل ولادیمیر پوتین و جو بایدن باشد.

- کرملین: هنوز دلیلی برای خارج کردن آمریکا از لیست کشورهای"غیردوست" نیافتیم دیمیتری پسکوف امروز دوشنبه اظهار کرد، کرملین تاکنون دلیلی برای بازبینی در دیدگاهش درباره آمریکا به عنوان یک "کشور غیردوست" نیافته و ضروری است که منتظر اجرای توافقات به دست آمده در جریان نسشت چند روز قبل ولادیمیر پوتین و جو بایدن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین خطاب به خبرنگاران گفت: سران این دولت ها هنوز فرصت صحبت در خصوص جزییات را به سبب فشار زمانی مداوم ندارند و به لحاظ مفهومی و در یک چارچوب گفتگو دارند.

جزییات سپس در سطح کاری مورد بحث قرار می گیرند.

بنابراین قبل از آنکه این روند اجرا موثر نشود، و قبل از آنکه ما شاهد هرگونه نتیجه از این روند اجرا باشیم، دلیلی برای تغییر رویکردها وجود ندارد.

سخنگوی کرملین به خبرگزاری اسپوتنیک گفت هنوز دلیلی برای خارج ساختن نام آمریکا از فهرست کشورهای غیردوست نزد روسیه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: هنوز دلیلی برای خارج کردن آمریکا از لیست کشورهای غیردوست نیافتیم

کرملین: هنوز دلیلی برای خارج کردن آمریکا از لیست کشورهای غیردوست نیافتیم