مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-21سياسي

5 خیابان تهران به نام مفاخر استان بوشهر نامگذاری شد


نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها از نامگذاری 5 خیابان تهران به نام مفاخر استان بوشهر خبر داد.

- اظهار داشت: با تصویب کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران که در جلسه 62 تاریخ 30 خردادماه 1400 شورای این شهر صورت گرفت، 5 خیابان تهران به نام مفاخر استان بوشهر نامگذاری شد.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها افزود: خیابان ایمان واقع در بلوار دادمان به نام فایز دشتی، خیابان جهاد واقع در بلوار دادمان به نام مفتون بردخونی، خیابان معراج در بلوار دادمان به نام فاضل جمی، خیابان میلاد واقع در بلوار دادمان به نام سردار شهید نادر مهدوی و خیابان گل ها در بلوار دادمان به نام سردار شهید احمد تنگستانی نامگذاری شد.

فاطمی افزود: نامگذاری خیابان های شهر تهران به نام شخصیت های مفاخر استان بوشهر یکی از برنامه های این جانب بوده که در دوره های گذشته نیز پیگیری شده و بارها با شهرداری و شورای شهر تهران مکاتبه نموده و پیگیری کردیم که بتوانیم میادین، بلوارها و خیابان های این شهر را به نام مفاخر استان بوشهر مزیّن کنیم تا جاودان باقی بمانند.

وی با بیان اینکه در یکی از جلسات شورای عالی استان ها طی سخنرانی که داشتم بر نامگذاری میادین و معابر شهر تهران به نام شهیدان مهدوی و دلواری و دیگر مفاخر استان بوشهر تأکید داشتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 خیابان تهران به نام مفاخر استان بوشهر نامگذاری شد

5 خیابان تهران به نام مفاخر استان بوشهر نامگذاری شد