مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-21سياسي

رییس جمهور منتخب با روحیه جهادی به وظیفه خود در قبال مردم عمل کند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: حضور مردم و انتخاب آگاهانه آن ها دشمنان انقلاب اسلامی را عصبانی کرده و انتظار می رود منتخب مردم با تشکیل دولت انقلابی و روحیه جهادی به وظیفه خود در قبال این مردم وفادار عمل کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: حماسه حضور مردم در 28 خرداد دل رهبر معظم انقلاب را شاد کرد و تلاش ارزشمند همه عزیزانی که در خلق این حماسه بزرگ نقش آفرینی کردند، قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: علی رغم اینکه مردم گلایه هایی از وضعیت اقتصادی و معیشتی داشتند و دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای تحریم انتخابات، کارشنکی های داخلی و .

انجام داده بودند، ملت بزرگ ایران پای صندوق های رأی حاضر شد و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و ادامه راه شهدا، حماسه ای بزرگ خلق کردند و انتخابی آگاهانه انجام دادند.

حسینی صدر خاطرنشان کرد: باید دست تک تک افرادی که در خلق این حماسه نقش آفرینی کردند را بوسید و امید است دولت انقلابی هم با روحیه جهادی به وظیفه خود در قبال این مردم وفادار عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب با روحیه جهادی به وظیفه خود در قبال مردم عمل کند

رییس جمهور منتخب با روحیه جهادی به وظیفه خود در قبال مردم عمل کند