مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-21ورزشي

خرید اراضی زراعی توسط تعاونی مسکن زنجان ممنوع است


دادستان زنجان با بیان اینکه خرید اراضی زراعی توسط تعاونی مسکن زنجان ممنوع است، گفت: بنگاه های مشاور املاک که نقش دلالی را در بازار مسکن زنجان داشتند پلمب شدند.

- ، حجت الاسلام محسن کرمی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دادگستری زنجان، به پرونده شهردار و اعضای شورای شهر زنجان اشاره کرد وافزود: در این پرونده 24 نفر محکوم شدند و ما حکم برائتی مشاهده نکردیم.

دادستان زنجان گفت: علنی برگزار شدن به معنای آن نیست که مردم یا رسانه ها برای حضور در دادگاه دعوت شوند، بلکه برای ورود افراد منعی وجود ندارد.

کرمی به اصلاح کمیسیون ماده 101 اشاره کرد و ابراز داشت: فرآیند نادرستی که جریان داشت سبب تضییع حقوق عمومی شده بود که با اصلاح آن 100 ها میلیارد تومان ثروت در شهرداری ها تثبیت شد و شهرداری ها مکلف شدند برای دارایی های خود سند تک برگی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته در برخی شهرک های مسکونی عرصه هایی با کاربری عمومی در اختیار تعاونی ها باقی مانده و یا به واحدهای مسکونی و تجاری تبدیل شده که پیگیری ها در این موارد انجام شد، ابراز کرد: در گلشهر 15 هزار متر زمین ورزشی به واحد مسکونی و تجاری تبدیل شده بود و تعاونی مکلف خرید زمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اراضی زراعی توسط تعاونی مسکن زنجان ممنوع است

خرید اراضی زراعی توسط تعاونی مسکن زنجان ممنوع است