مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-21اقتصادي

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح عمرانی درکیش


21 طرح عمرانی با مجموع اعتبار ریالی و ارزی42 هزار میلیارد ریال با حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در کیش کلنگ زنی یا افتتاح شد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین پنجمین دوره افتتاح 52 طرح عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارس، کیش، قشم، انزلی، اروند، ماکو با ارزش 8 هزار میلیارد تومان که با حضور رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس برگزارشد، جعفر آهنگران با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: بی تردید با حمایت رهبر معظم انقلاب و دولت از عملکرد مناطق آزاد و رفع موانع، این مناطق به عنوان پیشرو توسعه اقتصادی کشور، به نمونه های موفقی از تاب آوری اقتصادی در شرایط تحریم و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تبدیل خواهند شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به ارزش 29هزار میلیارد تومانی پروژه های عمرانی و زیرساختی، صنعتی و غیر صنعتی که در کیش توسط بخش خصوصی و دولتی در حال اجراست، از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح با مجموع سرمایه گذاری ریالی و ارزی معادل 42 هزار میلیارد ریال در این جزیره خبر داد.

جعفر آهنگران با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت ها و توسعه متوازن و پایدار در راستای ماهیت مناطق آزاد از جمله جذب سرمایه گذاری خارجی، افزایش صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح عمرانی درکیش

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح عمرانی درکیش