مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-21بين الملل

اظهارات اردوغان درباره نفت لیبی و همکاری جمهوری آذربایجان جنجالی شد


اظهارات رییس جمهوری ترکیه درباره همکاری با جمهوری آذربایجان در حفاری نفت در لیبی طی چند روز گذشته جنجال بزرگی را به پا کرده و سوال های متعددی را درباره کیفیت حضور ترکیه در خاک لیبی ایجاد کرد.

- اظهارات رییس جمهوری ترکیه درباره همکاری با جمهوری آذربایجان در حفاری نفت در لیبی طی چند روز گذشته جنجال بزرگی را به پا کرده و سوال های متعددی را درباره کیفیت حضور ترکیه در خاک لیبی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت الحره در گزارشی آورده است، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در سفر خود به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان اظهار کرد: ترکیه و جمهوری آذربایجان در یک ساختار مشترک می توانند در حوزه هیدروکربن در ترکیه، لیبی و یا هر کشور دیگری با یکدیگر همکاری داشته و همین طور می توانند در زمینه استخراج نفت نیز با هم فعالیت کنند.

اردغان در ادامه گفت: ما در حال حاضر یک مجموعه در رابطه با نفت ترکیه داریم که با آن می توانیم گام مشابهی را در لیبی با دوست عزیزمان الهام علی اف (رییس جمهوری آذربایجان) برداریم.

در مقابل علی التکبالی، عضو پارلمان لیبی در واکنش به این اظهارات اردوغان به الحره گفت: اردوغان به گونه ای رفتار می کند که گویا لیبی متعلق به او است و اطمینان می دهد که هرگز از این کشور خارج نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات اردوغان درباره نفت لیبی و همکاری جمهوری آذربایجان جنجالی شد

اظهارات اردوغان درباره نفت لیبی و همکاری جمهوری آذربایجان جنجالی شد