مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-21حوادث

کوهنورد گمشده در ارتفاعات دارآباد پس از 5 روز پیدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه 27 خرداد ماه سال 1400 گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک کوهنورد 43 ساله که برای کوهنوردی در منطقه دارآباد حضور پیدا کرده بود، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام می شود.

وی افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند در محل حاضر شدند و عملیات جستجو را آغاز و تا بعداز ظهر جمعه عملیات ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد: بلافاصله در بعد از ظهر جمعه مجدداً دو تیم از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند و پایگاه امداد و نجات قوچک و یک تیم پشتیبانی از جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات، عملیات جستجو را آغاز کردند اما کوهنورد گمشده در آن روز پیدا نشد.

فتحی اضافه کرد: تا صبح امروز دوشنبه، عملیات جستجو جهت نجات کوهنورد توسط عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات ادامه داشت و از صبح امروز دو تیم سگ های زنده یاب و دو تیم از واکنش سریع هلال احمر استان تهران جهت ادامه عملیات به منطقه دارآباد اعزام شدند.

وی گفت: امروز دوشنبه 31 خرداد ماه 1400 و پس از ساعت ها تلاش و جستجوی بی وقفه توسط 12 تیم از هلال احمر استان تهران و یک تیم از هیأت کوهنوردی استان تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنورد گمشده در ارتفاعات دارآباد پس از 5 روز پیدا شد

کوهنورد گمشده در ارتفاعات دارآباد پس از 5 روز پیدا شد