مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-22ورزشي

یکی از وعده هایم مبارزه با فساد بود/ وزارتخانه را در اتاق شیشه ای قرار دادم


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: شفافیت یکی از مهمترین روش ها برای جلوگیری از فساد است، وقتی شفافیت از یک در وارد شود، فساد از در دیگر خارج می شود.

- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: شفافیت یکی از مهمترین روش ها برای جلوگیری از فساد است، وقتی شفافیت از یک در وارد شود، فساد از در دیگر خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری با بیان این مطلب در آیین بازسازی مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی در جنوب تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اقدامات خود در حوزه شفافیت گفت: یکی از وعده های من در مجلس شورای اسلامی، توجه عمیق به مبارزه با فساد بود و بر همین اساس، در این مدت تلاش کردم با استقرار سامانه های شفاف ساز شرایطی را فراهم کنم تا مجموعه وزارتخانه در یک اتاق شیشه ای قرار بگیرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گواه اقدامات ما در زمینه مبارزه با فساد و شفاف سازی ،کسب رتبه نخست شفافیت در دو دوره متوالی میان دستگاه های اجرایی است که باتوجه به حجم بالای کار و تخصصی بودن حوزه های فعالیت،بی نظیر و درخور توجه است.

وی ادامه داد: یکی از نمونه های شفافیت همین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است که با استقرار 9 سامانه شفاف ساز شرایطی را فراهم کرده که امروز مجامع قانونی در وقت قانونی خود برگزار می شود و ترازنامه های شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از وعده هایم مبارزه با فساد بود/ وزارتخانه را در اتاق شیشه ای قرار دادم

یکی از وعده هایم مبارزه با فساد بود/ وزارتخانه را در اتاق شیشه ای قرار دادم