مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-22اقتصادي

چاپ دفترچه بیمه سلامت صندوق های کارمندی و اقشار متوقف شد


برابر ابلاغ بخشنامه از سوی سازمان بیمه سلامت از ابتدای تیرماه سال جاری چاپ دفاتر بیمه سلامت در صندوق های کارمندی و سایر اقشار متوقف شد.

- ایسنا/قم مدیرکل بیمه سلامت قم گفت: برابر ابلاغ بخشنامه از سوی سازمان بیمه سلامت از ابتدای تیرماه سال جاری چاپ دفاتر بیمه سلامت در صندوق های کارمندی و سایر اقشار متوقف شد.

محمدرضا فخاریان قمی در این زمینه افزود: با توجه به استقرار سامانه نسخه الکترونیک در اکثر مراکز درمانی استان و در راستای اجرای بند ج و ز تبصره 17 قانون بودجه سال 1400 و پیرو ابلاغیه شماره 455200‏/99 مورخ 11 اسفند سال 1399 سازمان بیمه سلامت ایران برنامه کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه های درمانی در دستور کار ادارات بیمه سلامت استان ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ابلاغی چاپ دفترچه های بیمه سلامت صندوق همگانی (بیمه رایگان) از ابتدای اردیبهشت، صندوق روستاییان از ابتدای خرداد و صندوق‏ های کارمندی و سایر اقشار از ابتدای تیرماه امسال متوقف شد.

وی با بیان این که برای اطمینان خاطر و آگاهی بیمه ‏ شده از وضعیت بیمه‏ ای خود، برگ مشخصات حاوی اطلاعات هویتی بیمه ‏ شده در اختیار وی قرار می‏ گیرد، گفت: در این زمینه اطلاع‏ رسانی و هماهنگی لازم با دفاتر پیشخوان طرف قرارداد، موسسات بیمه‏ گزار و مراکز درمانی انجام شده است و در تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دفترچه بیمه سلامت صندوق های کارمندی و اقشار متوقف شد

چاپ دفترچه بیمه سلامت صندوق های کارمندی و اقشار متوقف شد